HTML

MarkeTingel

Újdonságok, érdekességek vagy egyszerűen csak tanulságos történetek a marketing világából. Egy kicsi mindenből, marketing, új termékek bevezetése, hírek, és pszichológia. Mindenkinek...

A cikkeken licenc van

Creative Commons Licenc

2009.07.20. 13:22 Hyblae

Válságban otthon szórakozik a nép - legalábbis remélik

A Blockbuster úgy gondolta a gazdasági válság idején az embereknek nincs jobb dolguk, minthogy otthon ülnek és nézik a tv-t vagy jobb esetben az ő videóikat.

Ennek örömére piacra dobták a "2 for 1" kölcsönző kártyájukat mely egyidejüleg több dologra is alkalmas. A londoni vásárlók pedig használhatják film vagy játék kölcsönzésre is, így nem kell vagyonokat otthagyniuk a szórakozó helyeken. Ennek készítésébe egy marketinges csoport is betársult, így ennek keretében a fogyasztók egyből egy hűségprogramba is  - nem mellékesen jó nagy fogyasztói adatbázis bocsátva a marketingesek rendelkezésére - csöppennek.

Ennek az egésznek két buktatója lehet, az egyik hogy több kutatás is kimutatta már, hogy általában az emberek nem a szórakozáson spórolnak, tehát szerintem válság ide vagy oda a diskók akkor is tömve lesznek, a másik pedig ha valaki már szórakozásra sem költ a filmeket is inkább letölteni fogja mint kikölcsönözni...

Szólj hozzá!

Címkék: film gazdaság szórakozás újdonság válság kölcsönzés blockbuster


A bejegyzés trackback címe:

https://marketingel.blog.hu/api/trackback/id/tr141256512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása