A Blockbuster úgy gondolta a gazdasági válság idején az embereknek nincs jobb dolguk, minthogy otthon ülnek és nézik a tv-t vagy jobb esetben az ő videóikat.
Ennek örömére piacra dobták a "2 for 1" kölcsönző kártyájukat mely egyidejüleg több dologra is alkalmas. A londoni vásárlók pedig használhatják film vagy játék kölcsönzésre is, így nem kell vagyonokat otthagyniuk a szórakozó helyeken. Ennek készítésébe egy marketinges csoport is betársult, így ennek keretében a fogyasztók egyből egy hűségprogramba is - nem mellékesen jó nagy fogyasztói adatbázis bocsátva a marketingesek rendelkezésére - csöppennek.
Ennek az egésznek két buktatója lehet, az egyik hogy több kutatás is kimutatta már, hogy általában az emberek nem a szórakozáson spórolnak, tehát szerintem válság ide vagy oda a diskók akkor is tömve lesznek, a másik pedig ha valaki már szórakozásra sem költ a filmeket is inkább letölteni fogja mint kikölcsönözni...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.