HTML

MarkeTingel

Újdonságok, érdekességek vagy egyszerűen csak tanulságos történetek a marketing világából. Egy kicsi mindenből, marketing, új termékek bevezetése, hírek, és pszichológia. Mindenkinek...

A cikkeken licenc van

Creative Commons Licenc

2009.08.04. 22:02 Hyblae

Marketingfogások érzékelése I. rész

Mostantól egy új sorozattal jelennék meg előttetek, ebben a pszichológiai oldaláról fogom megvizsgálni a fogyasztók érzékelésének a folyamatát és mikéntjét a marketing fogásokkal szemben. Remélem mindenkinek öröme telik majd benne... és akkor az első rész:

 

"Hasonló az emberi elme a csillagászathoz, harc a képzetek között..."


Az emberi alkalmazkodás a környezettel való pszichológia kapcsolat fenntartásának az eszköze. Ebből a pszichológia szempontból az emberi akarat tevékenységének két fajtát különböztetünk meg: a megismerő tevékenységet és a cselekvést. Az emberi megismerés útjai rendkívül változatosak és sokfélék lehetnek, mégis minden megismerés közös jelezője, hogy a cselekvés szükséges előfeltétele, és aktív, dialektikus, valóságot szellemileg reprodukáló, egy közvetett és egy közvetlen szakaszból álló folyamat. Ez a folyamat meg végbe a fogyasztókban is egy-egy vásárlási döntést megelőző szakaszban. Tehát a jó marketingesnek ismernie kell a tudatnak azt a bonyolult eljárását, ahogy a valós vagy a reklámszakemberek által teremtett ingerekre reagál.

További részek:
2. rész
3. rész
4. rész
5. rész
6. rész
7. rész
8. rész
9. rész
 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing vélemény észlelés folyamat tanulmány pszichológia érzékelés


A bejegyzés trackback címe:

https://marketingel.blog.hu/api/trackback/id/tr111289269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása