HTML

MarkeTingel

Újdonságok, érdekességek vagy egyszerűen csak tanulságos történetek a marketing világából. Egy kicsi mindenből, marketing, új termékek bevezetése, hírek, és pszichológia. Mindenkinek...

A cikkeken licenc van

Creative Commons Licenc

2009.07.29. 09:23 Hyblae

A Guillotine alatt... s lőn feje a porba hulla...

A piacon lévők 78%-a érzi úgy, hogy az elmúlt két évben csökkenő tendenciát mutattak a TV reklámkok.

Jelentette ki az a kutatás amit a Association of National Advertisers (ANA)/Forrester készített a tradicionális reklámok megítéléséről. A felmérésből az is kiderült, hogy a cégek olyan alternatív megoldások után keresnek melyek kitöltik a tv szpottok után maradt űrt.

A felmérés 133 nemzetközi reklámozó véleményét kérdezte meg a lehetőségekről, az új technológiákról (mint a Digitáli Videó Felvevő - DVR technológia) , és a reklám budge alakulásáról.

Néhány kulcs következtetés, amire rávilágítottak:

  • ► a reklámmal dolgozók majdnem 70%-a gondolta úgy, hogy a DVR technológia meg fogja semmisíteni a tradícionális 30 másodperces reklámokat
  •  
  • ► pár éven belül több mint 30 millió háztartást el fog érni a DVR, ezért a megkérdezettek 60%-a kevesebbet fog költeni a hagyományos reklámokra, és egynegyedük 25%-al is csökkentené az erre szánt keretet
  •  
  • ► 8%-uk gondolta úgy, hogy a web irányba fogják a lecsípett pénzeket elkölteni, és 68%-uk keres majd új megoldásokat
  •  
  • ► a régi reklámok helyett a pénzt inkább költik majd márkázott TV műdorokra (61%); TV műsor szponzorálására (55%); interaktív reklámra a műsoridő alatt (48%); online videó reklámokra (45%); és product placementre (44%)
  •  
  • ► 95% ért egyet abban, hogy a TV társaságoknak kell megteremteni azokat a csatornákat, lehetőségeket amelyekkel fenntartható a reklámozás színvonala.

 

Ennek ellenében Magyarország még mindig a hagyományos reklámjain gubbaszt és majd nagyon meg fog lepődni, ha a lakosság majd áttekeri őket. Ideje lenne mindenkinek a reklámtortáját kicsit átgondolni.

Szólj hozzá!

Címkék: tv kutatás reklám hagyományos product szponzorálás guillotine reklámtorta placement


A bejegyzés trackback címe:

https://marketingel.blog.hu/api/trackback/id/tr711275049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása