A wolkswagen reklámját példaként hozom mindazoknak, akik úgy gondolják a hagyományos értékeknek már nincs piaca.
Ilyen hagyományos érték például a kézzel készült termékek presztige, vagy a természetes alapanyagok. A legtöbbször azzal van a baj, hogy ezen áruk több ilyen tulajdonsággal is bírnak és a reklámban a cég mindet el szeretné mondani. Megbízható, gyors, elegáns, designos, biztosnságos, stb... Kit érdekel? Majd én eldöntöm, hogy megbízható e? Elegáns e? Tetszik e egyáltalán? De ha azt mondják törődéssel készült, már is úgy gondolom valami pluszt adtak hozzá.
A wolkswagen még egy kicsit ennél is túl megy, nem csak elmondja, hogy jó minden ami kézzel készüld henem meg is mutatja. Hatásos képek és lenyűgöző bábjáték, ez az amit a készítők nyújtanak, és igen én megnézném újra.
A fontos mindig tartsuk be az aranyszabályt, egy reklámban egy dolgot próbáljunk meg átadni, és azt többször is mondjuk el! A túl sok információ mindig elvész, és csak az próbáljon megcáfolni aki fel tudja sorolni a fogkrémreklámból mind a 7 problémát!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.