HTML

MarkeTingel

Újdonságok, érdekességek vagy egyszerűen csak tanulságos történetek a marketing világából. Egy kicsi mindenből, marketing, új termékek bevezetése, hírek, és pszichológia. Mindenkinek...

A cikkeken licenc van

Creative Commons Licenc

2009.07.21. 08:37 Hyblae

Jól tejel az éhes vásárló...

Bizonyára sokan vannak akik ismerik a hipermarketek vásárló-benntartó módszereit... de mi, fogyasztók is sokszor magunk ellen dolgozunk mikor beszerző körútra megyünk.

Kutatások bizonyították be, hogy azok az emberek akik éhesen mennek el bevásárolni sokkal több élelmiszert vásárolnak mint mások - vagy mint amennyire szükségük van -. Ennek a magyarázata a következő: gondolunk egyet és vacsora előtt elmegyünk bevásárolni (mert akkor döbbenünk rá, hogy nincs otthon kaja?), visszük magunkkal azt a hatalmas bevásárló kocsit (akkor is ha csak kenyér meg tej kell), persze a legnagyobb hiperbe megyünk (10 db zsömléért is), és körbejárjuk az egész boltot (hisz miért is csak a pékárukhoz mennénk?), majd amikor az élelmiszer részlegre érünk elkezdjük módszeresen megtölteni a kocsit. Ahogy pakoljuk az élelmiszereket az éhségünk nem csillapodik és még, és még, és mégtöbb ennivalót veszünk le magunknak. Abban az esetben ha jóllakottan mennénk, sokkal kevesebb is kielégítené a szemünk éhségét...

Tanulság, elöbb együnk aztán vegyünk!

Szólj hozzá!

Címkék: marketing tipp vásárlás bevásárlás trükk kosár pszichológia több vásárló hipermarket kereskedelmi ráhatás


A bejegyzés trackback címe:

https://marketingel.blog.hu/api/trackback/id/tr291258103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása