A Nike Plus nyitni akart a web felé! A népszerű márka online plattformja extrém átalakításon esett át, hogy lépést tudjon tartani.
Ha van valami amiben a reklámipar egyetért akkor ez az: a Nike Plus félelmetes módon kezdeményezett. A futási program, amely lehetővé teszi a felhasználók számára hogy előre kidolgozzák a futó pályájukat és csatlakozanak másokhoz, három éve jelent meg a piac kiaknázására és teljesen letaglózta a marketing világot. A rendszer lehetővé tette a marketingesek és a termékfejlesztők számára, hogy kombinálják a különböző célokat, a felhasználók számára értéket képezzenek és egy füst alatt növeljék a vevői márkahűséget is.
Mint minden teljestményben itt is akadtak problémák, túl lassú volt a honlap és nem tudták kezelni a növekvő népszerűséget. A NikePlus.com-nak mára már több mint 2 millió tagja van, akik együtt már több mint 100 mérföldet tettek meg. A Niker reméli, hogy ki tudja javítani a kellemetlenségeket. Az új oldal egyszerűbb interfészben több opciót fog kínálni és jobban ki fogják domborítanai a közösségi tartalmakat. Lassan új szolgáltatások is nyilnak, melyek alapot adnak majd a további működéshez. Nagyobb hangsúly lesz a "célok" funkción és a futókat is rangsorolni lehet majd a teljesítményük alapján. Mindehez kifejlesztettek egy digitális nyomkövető technikát, így az emberek megoszthatják egymással futási adataikat, rögzíthetik őket és megoszthatják őket a szociális hálókon, így szerezve potenciális futó társakat.
Ezáltal lehetőségük nyílik arra, hogy bekapcsolódjanak egy kollektív tudást fejlesztő közösségbe... a futást és a Nike-t végleg összekapcsolva.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.