Az érzéki szakaszban (3.) A közvetlen megismerés során az a törekvés hajt bennünket, hogy a környezetről minél pontosabb és részletesebb információhoz jussunk. Ebben segítségünkre vannak múltbeli tapasztalataink. Ilyen az észlelési állandóság jelensége, amikor egy…
2009.08.07. 08:00 Hyblae
Marketingfogások érzékelése IV. rész
Szólj hozzá!
Címkék: marketing vélemény észlelés folyamat tanulmány pszichológia érzékelés érzék szakasz
2009.08.06. 08:00 Hyblae
Marketingfogások érzékelése III. rész
Az érzéki szakaszban (2.) Az ingereket közvetlenül az érzékszervek fogják fel, és két csoportja képezhető. Az első csoport, a külvilágból érkező jelzések befogadására alkalmasak, a második a szervezet belsejéből érkező ingerek felfogására szolgál. Mindegyik egy-egy…
Szólj hozzá!
Címkék: marketing vélemény észlelés folyamat tanulmány pszichológia érzékelés érzék szakasz
2009.08.05. 08:00 Hyblae
Marketingfogások érzékelése II. rész
Az érzéki szakaszban (1.):Mindenekelőtt az első lépés a tudatunktól függetlenül létező valóság „érzéki leképezése” az érzékszervekre gyakorolt környezeti hatás alapján. Ezekbe a benyomásokba egyaránt beleérthető a kulturális, társadalmi tényezők…
Szólj hozzá!
Címkék: marketing vélemény észlelés folyamat tanulmány pszichológia érzékelés érzék szakasz
2009.08.04. 22:02 Hyblae
Marketingfogások érzékelése I. rész
Mostantól egy új sorozattal jelennék meg előttetek, ebben a pszichológiai oldaláról fogom megvizsgálni a fogyasztók érzékelésének a folyamatát és mikéntjét a marketing fogásokkal szemben. Remélem mindenkinek öröme telik majd benne... és akkor az első rész: …
Szólj hozzá!
Címkék: marketing vélemény észlelés folyamat tanulmány pszichológia érzékelés
2009.08.04. 14:14 Hyblae
Elektromos matchboxokkal a forgalomban?
Biztos már mindneki érezte egy böhöm nagy autót vezetve, csúcsforgalomba, dugóban, nagyvárosban, hogy talán könnyebb lenne egy kis bevásárló kocsi méretű járgánnyal furikázni.Nos akkor megjött számunkra a megoldás. Kelet-Európána először Magyarországon mutatták be az első…