HTML

MarkeTingel

Újdonságok, érdekességek vagy egyszerűen csak tanulságos történetek a marketing világából. Egy kicsi mindenből, marketing, új termékek bevezetése, hírek, és pszichológia. Mindenkinek...

A cikkeken licenc van

Creative Commons Licenc

2009.08.04. 14:14 Hyblae

Elektromos matchboxokkal a forgalomban?

Biztos már mindneki érezte egy böhöm nagy autót vezetve, csúcsforgalomba, dugóban, nagyvárosban, hogy talán könnyebb lenne egy kis bevásárló kocsi méretű járgánnyal furikázni.

Nos akkor megjött számunkra a megoldás. Kelet-Európána először Magyarországon mutatták be az első teljes egészében elektromos meghajtású járművet a REVÁT. Az ötlet nem rossz... nincs károsanyag kibocsátás, környezetbarát, takarékos, 5 Ft/km az összeköltsége (én nem is kell lábbal hajtani), otthon rendes hálózatról feltölthető, és könnyű vele parkolni meg a forgalomban szlalomozni. Nincs benne váltó meg kuplung, tehát a vezetés is egyszerű, csak az útra kell figyelni. De ha minden olyan szép és jó akkor mért nem jár ezzel mindenki?

 

A kérdés teljesen helytálló és a válasz is egyszerű. Először is nem olcsó, ha jól emlékszem 3,5 millión felül lehet megvásárolni. Ehhez képest nem túl mutatós, inkább hasonlít a Tescóban fellelhető autó formájú bevásárló kocsikra mint egy rendes járműre. A végsebessége nem gond hisz városra találták ki, de az hogy csak 80 km-t tud megtenni egy feltöltéssel nem túl bizalom gerjesztő. El tudom képzelni a szitut, amikor mennék dolgozni és reggel megkérdezem a párom: "Drágám feltöltötted este a kocsit?" "Bocs nem... a telefon töltője volt bedugva....". Aztén itt van még a törés tesztje is... vagyis annak a hiánya, én még sehol sem olvastam légzsákról, teszteredményekről... Nem szeretném tudni, hogy egy REVA vs. Hammer ütközetből milyen vastagságú matrica maradna az elektromos autóból.

Aztán, hogy a marketing részéről is beszéljek... hát a honlap egy kupac csillagcsillagcsillagg***. Infók ugyan vannak fenn, de a minimál grafika és a káoszba rendezett infók kútba rántják a tartalmat. A cég nem igen alkalmaz különös reklámfogásokat, csak kiállításokon börzéken mutogatják, meg egy-két sztár arcához megpróbálják hozzá illeszteni kocsijukat.

Az én kérdésem egyértelmű, vajon lehet a környezetvédő de kicsit nevetséges autónak piaca hazánkban?

Szólj hozzá!

Címkék: marketing vélemény zöld autó honlap környezetvédelem elektromos reva


A bejegyzés trackback címe:

https://marketingel.blog.hu/api/trackback/id/tr921288250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása