Az eddig tárgyaltak során az un. érzéki szakasszal ismerkedhettünk meg. A kövezkező néhány részben az érzékelés közvetett szakaszába lépünk át.Közvetett szakaszban: Azok a tapasztalatok, amelyeket közvetlen úton nyertünk, önmagukban nem elegek, ahhoz hogy egy…
2009.08.15. 14:00 Hyblae
Marketingfogások érzékelése VII. rész
Szólj hozzá!
Címkék: marketing vélemény észlelés folyamat tanulmány pszichológia 7 érzékelés érzék szakasz
2009.08.14. 14:00 Hyblae
Marketingfogások érzékelése VI. rész
Érzékszerveinkről röviden, de kicsit pszichológiásanA legfontosabb funkciónk a látás. Melyen keresztül érzékeljük a tárgyak színét, anyagát, formáját, mélységét, és egyéb felületei sajátosságait. Azoknak az ingereknek az érzékelésére, amelyek nincsenek a…
Szólj hozzá!
Címkék: marketing vélemény észlelés folyamat tanulmány pszichológia érzékelés érzék szakasz
2009.08.14. 09:15 Hyblae
Válság van kommunikáljunk!
Most, hogy válság van mindenki fülét-farkát behúzva lapít, és várja, hogy vége legyen. A válallatok próbálnak nem kommunikálni, csöndben várni míg tovább gördül ez a zűrös időszak. Igenám, de mindenki ismeri a kommunikáció alapszabályát: Nem lehet nem kommunikálni!Ez…
Szólj hozzá!
Címkék: marketing pr kommunikáció válság igazgató cég fontos szóvivő dogma őszinte nyilatkozat hallgatás terv vállalati előkészület alapszabály kommunikálni
2009.08.13. 11:55 Hyblae
Marketingfogások érzékelése V. rész
Érzékelés és észlelés folyamata: Ezek a folyamatok ugyanazon lelki tevékenységnek a két oldala. Amíg az érzékelés folyamán benyomásokat szerzünk a megismerés tárgyáról, addig az észlelés folyamán tárgyi egészeket fogunk fel. Az ingerek közötti viszony, az egész alak,…